lördag 5 oktober 2013

Vecka 38

Då går man in i vecka 38+0 idag. Magen är stor som ett hus. Tvilling stor eller varför inte trilling stor?
Vad gör man när man är bitter, är tröttare än tröttast och har ont i kroppen? Jo man bestämmer sig för storstädning. Har gått igenom alla mina kläder och möblerat om i garderoben. Städat hela lägenheten har bara golv kvar men eftersom jag och Champis ska baka under dagen så är det lika bra att spara det till sist. Jag har även packat ner underkläder samt tröjor till mig men inga byxor i BB väskan. Alla byxor som är bekväma är de jag använder i dagsläget så får komma ihåg att slänga ner byxor när det är dags att sätta sig i bilen och åka till förlossningen. Mannen får sköta sin egen packning och min nessesär fylls på så lite redo börjar jag allt bli.
Idag har jag galet ont i övredelen av magen och rygg. Obekvämt att sitta, ligga, stå och gå.
Magen v 38+0
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar