onsdag 9 oktober 2013

KOM UT BEBIS

Åååhh varför vill inte bebben komma ut?? Klättrar snart på väggarna pga otålighet. 9 dagar kvar till BF. Lite tidigare kan H*n väl komma?
Igår var jag på vattengympan. Vi körde lite mer jobbig gympa och lite mindre avslappning då detta önskades. Ingen träningsvärk idag inte men ont i fogar och rygg som tusan. Börjar bli allt svårare att ta sig ur sängen och känner mig mest som en strandad val. Nog lite så jag ser ut med.
Idag ska vi på besök på BB/förlossningen i Ystad. Champagne får umgås lite med morfar medan vi är där sen blir det "lyx" middag på McDonalds. Blir lite sent att laga mat hemma då Champagne måste i säng när vi kommer hem osv. Imorgon har hon lite längre dag på dagis då jag ska på min föräldragrupp och Krister jobbar sent. Snart är det dags att hämta henne för dagen.
Jag är väldigt väldigt trött. Jag sover inte mycket på nätterna, delvis pga Champagne och delvis pga smärta. Men de senaste nätterna har varit kaos. Beror på att Champagne knappt sovit 1 timme i sträck för hon hostar så hon vaknar. Här om dagen hostade så hon kräktes så då skulle det bytas sängkläder mitt i natten. Stackaren. Får hoppas hostan ger med sig snart både för hennes skull och min skull. Få i henne hostmedicin är det tyvärr inte tal om. Jag försöker sova på dagarna men lyckas med ca 1timme oregelbunden sömn då jag inte lyckas ligga bekvämt alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar