fredag 11 oktober 2013

1 vecka från nu

Förvärkarna kommer och går men än är allt intakt. Slemmis är kvar, vatten är kvar...suck! Hoppas dock att detta är min sista helg som gravid.
Var på föräldragruppen igår. Den sista för oss. Nästa gång vi ska ses är 26 februari när bebisarna är ute och ett par månader gamla. Igår blev det lite förlossnings prat samt om amning som jag hoppades på. Till detta mötet blev det pizzabullar och blåbärskaka. Vi har ätit mycket på våra träffar. Jag passade även på att fråga om de gjorde hinnsvepning här i Simrishamn och YES det gör de. Från vecka 39 om man är lite öppen eller iallafall mjuk så gör de hinnsvepning om så önskas. Om det önskas. Imorgon är det 39+0 för mig och måndag är det MVC besök. Gissa vem som kommer vilja ha hinnsvepning om det går. Min BM sa även att det är större chans att det lyckas på omföderskor än förstagångs föderskor. Jag vill helt ärligt bara ha ut bebisen. Är j*vligt trött på att vara gravid. En vecka till BF.
Önskar en trevlig helg då jag inte tror det blir jätte mycket update i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar